Головна » Файли » Мої файли

Тренінг «Я – лідер»
2016-03-11, 10:47 AM

4.2. Тренінг «Я – лідер»

Прагнення до лідерства –

прояв творчого інстинкту людини.
Фрідріх Ніцше

Заняття з елементами тренінгу «Я – лідер»

 

Мета: визначити сутність поняття «лідер»,  розвивати  навичкий уміння, необхідні для впевненої поведінки і ефективної взаємодії, підтримки дружніх відносиніз оточуючими.

Вправа 1. «Знайомство»

 Учасники заняття разом із ведучим стають у коло. Кожен називає своє ім’я та ту якість характеру, якою він найбільше гордиться, мотивуючи свою відповідь.

           Вправа 2. «Квітка очікувань»

Всі учасники заняття пишуть свої очікування від заняття на білій пелюстці квітки і, озвучуючи його, прикріплюють на дошці.

            Вправа 3. «Правила роботи в групі»

Щоб ефективно працювати, варто встановити певні правила, які будуть обов’язковими для виконання. Нехай кожен подумає, чого потребує, щоб почуватися тут безпечно і мати можливість реалізувати свої очікування.

Ведучий записує на листку фліпчарту список правил.

 Серед правил можуть бути такі пункти:

  • Звертаємось один до одного по імені.
  • Не оцінюємо учнів, які беруть участь у занятті.
  • Зберігаємо таємницю та атмосферу довіри.
  • Говоримо про себе і свій досвід.
  • Толерантно ставимося один одного.
  • Говоримо по черзі.
  • Кожен має право висловити свою думку.
  • Беремо активну участь у вправах.
  • Інші, запропоновані учнями, правила.

            Вправа 4.  «Мозковий штурм»

Учасники по черзі висловлюють свою думку, хто ж такий «лідер». Вислови записуються на фліпчарті. Ведучий підводить підсумок.

            Вправа 5.  Руханка « Так – можливо – ні»

В різних місцях класу вивішуються відповіді: «так», «можливо», «не знаю».

Учням зачитуються твердження:

Зовнішній вигляд лідера не має ніякого значення.

Лідер працює на благо інших.

Лідер керує за допомогою сили.

Лідер повинен дослухатися тільки до себе.

Учні пояснюють кожен свій вибір, мотивуючи його.

            Вправа 6.  Колаж «Якості лідера»

Учні об’єднуються в 4 групи за кольором квіток, прикріплених на спинках стільчиків учасників.Використовуючи вирізки із журналів, зображують на ватмані якості, які повинні бути притаманні лідеру.Представники від груп представляють свої роботи.

           Вправа 7. «Банк ідей»

За допомогою геометричних фігур діти  об’єднуються у три групи і отримують завдання: поставити перед собою актуальну для нашої школи ціль і продумати всі шляхи її досягнення.

Результати групової роботи оголошуються і обговорюються.

Вправа 8. «Човен»

Учням  пропонується покататися всім разом на човні (лист паперу). При цьому вони самі повинні вирішити як на ньому помістяться, хто буде рулевим, пасажиром, на веслах.

Обговорення.           

            Вправа 9 . «Рефлексія»

Учасникам заняття пропонується знайти свою пелюстку очікувань і зафарбувати її в теплий колір, якщо всі очікування справдились, в холодний – частково, залишаються сніжно-білими – ні. Пелюстки прикріплюються на квітку.

Ведучий аналізує, чи справдилися очікування по кольору квітки.     

            Вправа 10. «Свічка» (підсумок заняття)

По колу передається запалена свічка і кожен висловлює свою думку про заняття: що сподобалось, чого не вистачило, що навчився тощо.

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: khutoru
Переглядів: 134 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Этот сайт защищен «Site Guard»